De Nieuwe Hype Virtual Reality

kody Vitual Reality

Sharing is caring!

Virtuele realiteit is het onderwerp geweest van zoveel hype als elke nieuwe technologie. Dat het langzaam in de handen van de consument komt in de vorm van de Oculus Rift, Google Cardboard en het meest recente beloofde apparaat, de Magic Leap, heeft de verwarring eromheen niet veranderd. Zeker, deze omvangrijke helmen geven ons een simulatie van driedimensionale ruimte rechtstreeks naar onze oogbollen. Maar wat dan? op  https://virtual-reality-bril-kopen.nl  kun je lezen wat er momenteel gaande is.

Wat Heeft Virtual Reality Nodig

Wat virtual reality nodig heeft om het te laten voelen, nou, echt is op dit moment geen nieuwe helmen, nieuwe schermen en een hogere resolutie. Integendeel, het medium heeft dwingende ervaringen nodig die pleiten voor waarom het uniek en belangrijk is.

De mensen die de eerste veelgeprezen werken van virtual reality gaan maken, zijn geen Google-ingenieurs, maar romanschrijvers, artiesten en ontwerpers die klaar zijn om in multimedia te werken.

Er Komen Wat Dingen Tekort Bij Virtual Reality

Na een groep van dergelijke denkers te hebben benaderd voor hun ideeën over de toekomst van virtual reality, werd duidelijk dat het medium een ​​paar specifieke tekortkomingen kent. Onder de meest betrokkenen in de evolutie van het medium ligt de nadruk op de behoefte aan een nieuwe manier van denken over digitale ruimte, de noodzaak van rollenspellen in virtuele omgevingen en het belang van een boodschap – vaak activist – achter hun werk.

Volgens Stark Zijn Mening

In plaats van virtuele realiteitsbeleving louter als verbluffende technologie te bedenken, suggereert Stark dat VR meer menselijk wordt, “interessante dingen doen met geluid en gewone voorwerpen” die onze perceptie van de wereld om ons heen niet helemaal maar lichtjes veranderen.

Met VR, “zou je LARP’s kunnen uitvoeren met hogere productiewaarden”, zegt Stark. “Het zou een spel kunnen zijn over de jaren ’70 waar, in plaats van dat sommige mensen naar een kamer gaan om zuur te trippen, en in plaats van ze medicijnen te geven, je VR gebruikt om een ​​veranderde toestand te produceren.”